ОРГАНІЗОВУЄМО ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ В ЗДО

Опубліковано: Понеділок, 25 березня 2024, 15:01
Перегляди: 29
290339 3Методичні поради щодо організації 
театрально-ігрової діяльності дошкільників
•Ознайомте дітей зі змістом казки, п'єси тощо. При цьому дуже важливо за-цікавити дітей. Тож читати текст чи розповідати потрібно виразно, емоцій¬но. Але в жодному разі не можна нав'язувати дітям власні оцінки та ставлення до прочитаного. Під час обговорення змісту твору дайте дітям змогу висловитися, проявити емоційну активність.
•Охарактеризуйте разом з дітьми героїв казки, проаналізуйте їх емоційний стан, використовуючи ілюстрації до літературного твору (Що з ним? Чому він плаче?), обговоріть стосунки між персонажами.
•Організуйте дидактичні та рухливі ігри сюжетно-тематичного спрямування за змістом казки після того, як діти її засвоїли. Доцільною буде робота із загадка¬ми, кросвордами, прислів'ями та приказками тощо.
•Створіть умови для продуктивної діяльності з елементами творчості — малю¬вання, ліплення, аплікація за сюжетом казки; запропонуйте дітям зобразити пер¬сонажів та виготовити елементи костюмів для них тощо.
•Підготуйте разом з дітьми необхідні декорації, атрибути, афіші, запрошення тощо.
•Проведіть «акторське тренування» — вправи на розвиток уваги та уяви, засобів образної та емоційної виразності, на будування ритмічних малюнків: «як співає зозуля?», «цвірінькає горобець?», «стрибає заєць?», «підкрадається лисичка?». Корисно розв'язати творчі завдання: «Перетвори звичайні речі на щось незвич¬не», «Придумай якомога більше замінників одному предмету» тощо. Підготовчі вправи для формування образної виразності мають неабияке значення. Викону¬ючи їх, діти вчаться відтворювати емоційний стан за допомогою жестів, добирати різні пози відповідно до настрою та характеру героя, визначати настрій за схема¬тичними малюнками, виразом обличчя ровесників чи дорослого, виконувати пан¬томімічні сценки, виражати різні душевні стани за допомогою інтонації.
•Відпрацюйте з дітьми мізансцени. Цю роботу доцільно проводити підгрупами, за¬лучаючи лише тих дітей, які задіяні у мізансцені.
•Проведіть генеральну репетицію на сцені в костюмах із музичним супроводом, декораціями та атрибутами.
• Організуйте виступ дітей перед публікою.