- Деталі
-
Опубліковано: Четвер, 05 лютого 2015, 16:39
-
Перегляди: 7027
ВІДВІДУЮЧИ НАШ ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ВАШІ ДІТИ НАВЧАТЬСЯ:
З розділу «Зростаємо дужими»:
- з інтересом займатися фізичними вправами, грати у рухливі ігри, з іграшками, діяти з фізкультурним інвентарем.
- знати основні назви фізичних рухів, усвідомлювати їх значення для фізичного розвитку та власного здоров'я;
- уміти вільно ходити та бігати, координувати рухи рук і ніг, оволодіють іншими основними рухами.
- стежити за охайністю одягу, самостійно переодягатися.
- уміти виконувати основні гігієнічні процедури.
З розділу «Мова рідна, слово рідне»:
- правильно вимовляти голосні та приголосні звуки (в межах вимог програми для дітей цього віку).
- називати навколишні предмети, їх ознаки, свійських тварин і їх малят. В мовленні користуватися різними частинами мови (іменниками, прикметниками, дієсловами, займенниками, сполучниками), правильно вживати узагальнюючі слова (іграшки, овочі, фрукти, одяг і т.д.).
- правильно вживати відмінкові форми, форми однини і множини, займенники; узгоджувати іменники з прикметниками, дієсловами. Будувати речення з 2-4 слів.
- правильно будувати свої висловлювання, відповідати на запитання і запитувати.
- з допомогою дорослого переказувати знайомі казки та оповідання, складати невеликі сюжетні та описові розповіді (2-4 речення) за запитаннями вихователя.
- вживати ввічливі слова: звертатися з проханням, висловлювати подяку, вживати слова привітання, прощання тощо.
З розділу «Дитина в довкіллі»:
- знати своє ім’я, імена батьків, друзів, ім’я вихователя і його помічника;
- знати назву міста (села), вулиці де мешкає дитина;
- називати предмети домашнього ужитку, їх ознаки;
- знати назви продуктів харчування, овочів, фруктів;
- орієнтуватися у приміщеннях для групи, на майданчику.
- користуватися предметами й іграшками адекватно їх призначення;
- знімати та надягати одяг у певній послідовності;
- виявляти позитивне ставлення до трудових завдань, виконувати деякі трудові доручення дорослих (батьків й вихователів) в господарсько-побутовій праці;
- будувати свої елементарні висловлювання про довкілля (природне, предметне, соціальне).
З розділу «Віконечко в природу»:
- широко орієнтуватися в природному оточенні, виділяти найважливіші ознаки сезонів (тепло — холодно, дощ — сніг), ознаки пристосування природних об'єктів з найближчого оточення до умов зовнішнього середовища (де живе, як росте, як пересувається);
- розпізнавати назви та особливості рослинного та тваринного світу;
- володіти поняттями «дикі-свійські» тварини;
- мати навички догляду за рослинами та тваринами.
З розділу «Математична скарбничка»:
- вміти обстежити предмет і назвати його величину, показати жестами, руками величину предмета (наприклад, кроки довгі й короткі);
- знати назви об'ємних (куля,куб) і плоских (круг,квадрат, трикутник) геометричних фігур;
- визначати особливості об’ємних геометричних фігур способом прокочування їх по столу (кулю можна котити, а куб - ні; куб стоїть на столі, а куля - ні);
- вживати терміни, які виражають положення предметів у просторі (над, під, на, за, поруч, високо, низько); напрями (вперед - назад, вгору - вниз);
- визначати просторові співвідношення предметів від самого себе (зверху - там, де голова, внизу - там, де ноги, вперед - рух обличчям до предмета, назад - рух спиною до предмета, над і високо - це те, що над головою, і т. п. );
- визначати частини доби на основі спостереження за природними ознаками (сонце встає - ранок; сонце піднялось вище, світить яскраво - день та ін.);
- порівнювати контрастні за кількістю множини предметів (один - багато, багато - мало та ін.);
- порівнювати множини за кількістю способом прикладання та накладання елементів однієї множини на елементи іншої (більше, менше, стільки ж);
- рахувати предмети, вживати слова-числівники (один, два, три);
- групувати предмети за формою, величиною, кількістю.
З розділу «Чарівні фарби і талановиті пальчики»:
- із задоволенням малювати пальчиками, пензликом, олівцями, фломастером, крейдою; ліпити з глини, творити на вологому піску;
- залюбки працювати разом з іншими дітьми над створенням колективної композиції;
- емоційно сприймати та відгукуватися на красу світу, природи, тварин, предметів, іграшок, книжок;
- вводити власноруч створені речі в ігрову діяльність (годує «ягідками» пташок; «печивом» ляльок та ін.).