Програмові завдання

Програмові вимоги для розвитку і виховання дітей 4-го року життя

 

ВІДВІДУЮЧИ НАШ ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ВАШІ ДІТИ НАВЧАТЬСЯ:

З розділу  «Зростаємо дужими»:

  • з інтересом займатися фізичними вправами, грати у рухливі ігри, з іграшками, діяти з фізкультурним інвентарем.
  • знати основні назви фізичних рухів, усвідомлювати їх значення для фізичного розвитку та власного здоров'я;
  • уміти вільно ходити та бігати, координувати рухи рук і ніг,   оволодіють іншими основними рухами.
  • стежити за охайністю одягу,  самостійно переодяга­тися.
  • уміти  виконувати  основні  гігієнічні  процедури.

З розділу  «Мова рідна, слово рідне»:

  • правильно вимовляти голосні та приголосні звуки (в межах вимог програми для дітей  цього  віку).
  • називати  навколишні   предмети,   їх  ознаки,   свій­ських тварин і їх малят. В мовленні користуватися різними частинами мови (іменниками, прикметниками, дієсловами, займенниками, сполучниками), правильно вживати узагальнюючі слова (іграшки, овочі, фрукти, одяг і т.д.).
  • правильно вживати відмінкові форми, форми однини і множини, займенники; узгоджувати іменники з прикметниками, дієсловами. Будувати речення з 2-4 слів.
  • правильно  будувати  свої  висловлювання, відповідати на запитання і  запитувати.
  • з допомогою дорослого переказувати знайомі казки та оповідання, складати невеликі сюжетні та описові розповіді (2-4 речення) за запитаннями  вихователя.
  • вживати ввічливі слова:  звертатися з проханням, висловлювати  подяку,   вживати слова привітання, прощання  тощо.

З розділу  «Дитина в довкіллі»:

  • знати своє ім’я, імена батьків, друзів, ім’я вихователя і його помічника;
  • знати назву міста (села), вулиці де мешкає дитина;
  • називати предмети домашнього ужитку, їх ознаки;
  • знати назви продуктів харчування, овочів, фруктів;
  • орієнтуватися у приміщеннях для групи, на майданчику.
  • користуватися предметами й іграшками адекватно їх призначення;
  • знімати та надягати одяг у певній послідовності;
  • виявляти позитивне ставлення до трудових завдань, виконувати деякі трудові доручення дорослих (батьків й вихователів) в господарсько-побутовій праці;
  • будувати свої елементарні висловлювання про довкілля (природне, предметне, соціальне).

З розділу  «Віконечко в природу»:

  • широко орієнтуватися  в природному оточенні, виділяти  найважливіші ознаки сезонів (тепло — холодно, дощ — сніг), ознаки пристосування природних об'єктів з найближ­чого оточення до умов зовнішнього середовища (де живе, як росте, як пересувається);
  • розпізнавати назви та особливості рослинного та тваринного світу;
  • володіти поняттями «дикі-свійські» тварини;
  • мати навички догляду за рослинами та тваринами.

З розділу  «Математична скарбничка»:

  • вміти обстежити предмет і назвати його величину, показати жестами, руками величину предмета (наприклад, кроки довгі й короткі);
  • знати   назви   об'ємних   (куля,куб)   і   плоских (круг,квадрат, трикутник) геометричних фігур;
  • визначати особливості об’ємних геометричних фігур способом прокочування їх по столу (кулю можна котити, а куб - ні; куб стоїть на столі, а куля - ні);
  • вживати терміни, які виражають положення пред­метів у просторі (над, під, на, за, поруч, високо, низько); напрями (вперед - назад, вгору - вниз);
  • визначати просторові співвідношення предметів від самого себе (зверху - там, де голова, внизу - там, де ноги, вперед - рух обличчям до предмета, назад - рух спиною до предмета, над і високо - це те, що над головою, і т. п. );
  • визначати частини доби на основі спостереження за природними ознаками (сонце встає - ранок; сонце піднялось вище, світить яскраво - день та ін.);
  • порівнювати контрастні за кількістю множини предметів (один - багато, багато - мало та ін.);
  • порівнювати  множини за кількістю способом прикла­дання та накладання елементів однієї множини на еле­менти іншої (більше, менше, стільки ж);
  • рахувати предмети, вживати слова-числівники (один, два, три);
  • групувати предмети за формою, величиною, кількістю.

З розділу  «Чарівні фарби і талановиті пальчики»:

  • із   задоволенням   малювати   пальчиками,   пензликом, олівцями, фломастером, крейдою; ліпити з глини, творити на вологому піску;
  • залюбки працювати разом з іншими дітьми над ство­ренням колективної композиції;
  • емоційно сприймати та відгукуватися на красу світу, природи, тварин, предметів, іграшок, книжок;
  • вводити   власноруч  створені  речі  в  ігрову діяльність (годує «ягідками»   пташок;   «печивом»   ляльок та ін.).

Додати коментар



Захист від спаму: складіть картинку

Меню

Головна
Зверніть увагу
Електронна реєстрація в ДНЗ
Карта сайту
Про садочок
Контакти
Про нас
Фотоекскурсія
Адміністрація
Спеціалісти
Наше життя
Статті у ЗМІ
Досягнення і нагороди
Наші групи
Пізнайки
Мудрійки
Розумники
Всезнайки
Несумуйки
Пустунчики
Фантазерики
Цікавинки
Батьківська сторінка
Публічна інформація
Загальні правила ДНЗ
Бланки документів
Харчування
Батьківський комітет
Спеціалісти радять
Педагогічна служба
Психологічна служба
Ай болить
Фізкульт-Ура
До-Мі-Солька
Логопед і Я
Вивчаємо English
Сторінка вдячності
Тести для дошкільнят
Дитяча книжкова поличка
Казки
Поезія
Прислів`я та приказки
Загадки
Вітання на свята
Навчання і виховання
Режим дня
Розклад занять
Наш вернісаж
Програмові завдання
Правове виховання
Безпека життєдіяльності
Методична сторінка
Метод. рекомендації
Все для атестації
Посібники
Презентації
Розробки занять

Останні події

Календар статей

Квітень 2024
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика користувачів

2899690
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
На минулому тижні
В цьому місяці
В минулому місяці
За весь час
874
1132
2006
8488
36613
29591
2899690


Ваша IP адреса:18.216.34.146