- Деталі
-
Категорія: Психологічна служба
-
Опубліковано: Середа, 08 жовтня 2014, 21:34
-
Автор: Завідувач ДНЗ Людмила Анатоліївна
-
Перегляди: 2070
✾ Підтримуйте дитину у прагненні стати школярем, допомагайте майбутньому першокласнику підтверджувати значущість його майбутнього становища і діяльності.
✾ Намагайтеся передбачити та попередити ті проблеми, які можуть виникнути у дитини на першому етапі навчання.
✾ Поважайте думку своєї дитини про вихователя: для дитини старшого дошкільного віку вихователь є часто більш авторитетним ніж батьки.
✾ Не в якому разі не залякуйте дитину школою, але й не забувайте, що навчання - це нелегка і відповідальна праця. Вступ до школи істотно змінить життя дитини, але він не має позбавляти її радощів, ігор. Давайте зрозуміти майбутньому першокласнику, що у нього буде час і для розваг.
*** При підготовці матеріалу використано інформацію з відкритих інтернет-джерел.
- Деталі
-
Категорія: Психологічна служба
-
Опубліковано: Неділя, 05 жовтня 2014, 21:21
-
Автор: Завідувач ДНЗ Людмила Анатоліївна
-
Перегляди: 2665
✾ Зверніть увагу на домашній режим харчування та сну й потроху наближайте його до того режиму, що буде у дитячому садку.
✾ Поступово формуйте навички спілкування дитини з однолітками - гуляйте з ними на ділянці дитячого садка, залучайте до спільної діяльності з іншими дітьми.
✾ Привчайте малюка до самостійності й доступного для його віку самообслуговування.
✾ Розповідайте дитині, що таке дитячий садок, навіщо туди ходять діти, чому ви хочете, щоб вона туди пішла.
✾ Учіть дитину гратися. Психологи виявили чітку закономірність між розвитком предметної діяльності дитини та її звиканням до дитячого садка. Дитина, яка вміє гратися, легко йде на контакт із будь-яким дорослим.
✾ Пам’ятайте , що на звикання дитини до дитячого садка може знадобиться до півроку. Розраховуйте свої сили, можливості й плани.
✾ У присутності дитини уникайте критичних зауважень на адресу дошкільного закладу і його працівників. Ніколи не лякайте малюка дитячим садком.
✾ Приблизно за тиждень до першого відвідування дитячого садка попередьте дитину про це, щоб вона спокійно очікувала майбутню подію.
*** При підготовці матеріалу використано інформацію з відкритих інтернет-джерел.
- Деталі
-
Категорія: Вивчаємо English
-
Опубліковано: Середа, 12 квітня 2017, 12:28
-
Автор: Завідувач ДНЗ Людмила Анатоліївна
-
Перегляди: 2027
Happy Easter !
We wish happy Easter for you and
your family !
Let this Easter make you hope and believe in love. Today. Now. Forever.
- Деталі
-
Категорія: Вивчаємо English
-
Опубліковано: Вівторок, 21 лютого 2017, 09:20
-
Автор: Завідувач ДНЗ Людмила Анатоліївна
-
Перегляди: 2161
Flowers for Mum
Red and yellow,
white and blue –
these beautiful flowers
are just for you!
My dear Mummy
My dear, dear Mummy,
Let me kiss your face.
I want you to be happy
Today and always!
Mother’s Day
What a happy day today,
Day today, day today?
All the children sing and play,
Sing and play, sing and play.
All the children are very gay,
Very gay, very gay.
What a happy, happy day?
Happy Mother’s Day!
Happy Mother’s Day!
- Деталі
-
Категорія: Педагогічна служба
-
Опубліковано: Понеділок, 03 листопада 2025, 15:58
-
Автор: Завідувач ДНЗ Людмила Анатоліївна
-
Перегляди: 106



- Деталі
-
Категорія: Педагогічна служба
-
Опубліковано: Понеділок, 03 серпня 2020, 10:05
-
Автор: Завідувач ДНЗ Людмила Анатоліївна
-
Перегляди: 1272






- Деталі
-
Категорія: Педагогічна служба
-
Опубліковано: Четвер, 19 квітня 2018, 11:26
-
Автор: Завідувач ДНЗ Людмила Анатоліївна
-
Перегляди: 2250
Щодня дитина відкриває для себе нове в навколишньому світі. Цим відкриттям вона прагне поділитися з близькими. Все, що побачила дитина, що схвилювало її, вона відображає в грі, мові, малюванні… Вона бере олівець і на аркуші паперу намагається виразити побачене. Коли дитина зрозуміє, що в малюнку можливо передати те, що побачила, що сподобалося, схвилювало, малюнок стане засобом відображення отриманих вражень і вираження свого ставлення до навколишнього світу.
Інтерес до малювання у дітей з’являється рано. Бачачи, як вдома батьки та старші діти діють ручкою, олівцями, малюки теж намагаються водити ними по паперу.
У всіх дітей потреба взяти в руку олівець і «малювати» виникає в різний час – від 1 року до 1,5 років. Появі інтересу до малювання найчастіше сприяє графічна діяльність дорослих.
Малюють майже всі діти. Одні більше, інші менше. Але професійним художником стає лише один з кількох тисяч. «У такому разі, може бути, не варто витрачати час, папір, фарби, олівці?» – Подумають дорослі? Ні, варто!
Детальніше...
- Деталі
-
Категорія: Педагогічна служба
-
Опубліковано: Четвер, 25 січня 2018, 13:49
-
Автор: Завідувач ДНЗ Людмила Анатоліївна
-
Перегляди: 1831
Навчання дошкільника математики – це передусім формування логіко-математичної компетентності – тобто вміння застосовувати знання у повсякденному житті. Адже «математика» оточує нас повсюди, це і має показати та пояснити дорослий малюку, зацікавлюючи його і підтримуючи стійкий інтерес до цієї захопливої, зовсім не «сухої» науки.
Пропонуємо декілька порад батькам про те, як можна розвивати логіко-математичне мислення дитини у невимушеній «домашній» обстановці, під час повсякденного спілкування.
«МАТЕМАТИЧНІ» ПОРАДИ НА ПРОГУЛЯНЦІ
Звертайте увагу дитини на цифри на будинках, машинах, рекламних щитах, вивісках. Називайте малюкові цифри, які бачите, і просіть, щоб він їх повторив. Для цього пограйте у гру «Відлуння». Наприклад: « Я скажу чотири, а ті повториш за мною двічі ( тричі..)». Така гра сприятиме закріпленню навичок лічби, розвитку уваги.
«У КІМНАТІ»
• Коли дитина просить, щоб ви почитали їй улюблену казочку запропонуйте їй знайти відповідну сторінку за номером ( від 1 до 10 ).
• Якщо ви зібралися пересадити кімнатні квіти, запропонуйте дитині взяті та підібрати горщики відповідного розміру, полічити їх, скласти їх в оди за принципом мотрійки.
• Заохочуйте дитину самостійно організовувати свій ігровий простір Наприклад. Запропонуйте гру «Кафе». Нехай малюк сам підготує необхідні атрибути. А ви, відвідуючи «кафе» свого малюка, на забувайте хвалити його старанність.
Детальніше...